scrum.

în scrum am transformat-O azi

am aprins-o, și e scrum.

rană a fost pe mâna mea

și acum, e scrum.

scrum am pus pe pieptul meu,

acum e negru, cu rămășițe pe plămâni.

scrum acum, iubirea mea,

ești doar un scrum.

scrumul e putred, și nu miroase.

dar e scrum.

sunt mii, și zeci bucăți de scrum

era țigară, și ardea,

iubirea mea, ești scrum, acum.

ești doar un scrum, nimic mai mult

vreau să te îngrop,

să știu că pleci,

să fii doar scrum, nimic mai mult.

în scrum, iubirea mea, te-am transformat,

nimic mai mult,

ești doar un scrum.

ai fost țigara mea aprinsă,

nu ești nimic mai…

decât un scrum

acum

lovești țigara de metal

ești scrum,

zboară, te rog, zboară acum.

ai rămas în pielea mea, sau poate gâtul meu

ești acolo undeva

în plămâni,

sau poate gândul meu

dar ești țigară, și e toxic,

iar organismul meu te va respinge,

și cromozomii mei, mai mult,

mai mult niciodată,

nu te acceptă,

sau… nu te vor accepta.

nu ești nimic mai mult,

decât un scrum, ești scrum.

iubitea mea, ești …

 

p.s. o să revin de fiecare dată,

să te citesc,

și poate, să te transform

să te transform în scrum,

iubito,

iar…

din 27 septembrie